טכנאי מיזוג אוויר

מיזוג אוויר הוא עוזר הכרחי עבור אנשים במיוחד בחודשי קיץ. אבל אל תשכחו שבשביל שהמיזוג אויר יעבוד בצורה תקינה הוא דורש טיפול – ניקוי ותחזוקה קבוע. טכנאי מיזוג אויר  של חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל מספר מה צריך לעשות ואיך לנקות את המערכת מיזוג שלכם, כך שהיא תעבוד כשורה.

המלצות של טנאי מיזוג אויר לתחזוקה הנכונה של מערכת מיזוג אויר ביתית

בהתאם לתדירות השימוש, ניתן לחלק את התחזוקה לשלושה סוגים עיקריים:

תחזוקת מיזוג אוויר רגילה, מומלץ לבצע אחת לשנה, לרוב באביב. ראשית, מאבחנים את המזגן, בודקים את ביצועי האלמנטים והמערכות. כמו כן בודקים את לחץ הפראון, הפרש הטמפרטורה בכניסה וביציאה וכו'. בזמן הטיפול צריך לנקות או להחליף את המסננים. עדיף לעשות את הטיפול בעזרת טכנאי מיזוג אויר, אבל גם אפשרי לעשות אותו בעצמכם.

תחזוקה עונתית של מזגנים מתבצעת, ככלל, פעמיים בשנה. לפני תחילת העונה – באביב, ובתום תקופת השימוש – בסתיו.

מורחב – מומלץ למכשירים שפועלים תמיד. בדיקה, אבחון וניקיון מתבצעים בהתאם ללוח הזמנים.

אחזקת שירות של מזגנים שונה משירות אחריות בכך שהיא מתבצעת יותר למטרות מניעה, בעוד שירות אחריות למזגנים מתבצע לאחר תקלה בציוד וכוללת הזמנת טכנאי, עבודות תיקון והחלפת חלקים פגומים.

 

כיצד לנקות נכון את המזגן?

לעתים קרובות, מסנני אוויר יכולים לצבור אבק בפנים, ולכן אין להזניח את ניקוי המזגן. אם תסתכלו מתחת לכיסוי של היחידה הפנימית של מערכת מפוצלת שעבדה כבר מספר חודשים, סביר להניח שתראו פתיתי אבק על הרדיאטור ועל המאוורר. זה לא רק מפחית את יעילות המזגן ומגדיל את צריכת האנרגיה, אלא גם מוביל לכך שחלקיקי אבק שנלכדו וחיידקים נמצאים באוויר שאתם נושמים.

תדירות התחזוקה של מזגנים תלויה ישירות בתדירות ובתנאי השימוש בו. בכל מקרה, העלות מחושבת בנפרד, מכיוון שתחזוקת המזגן על ידי אנשי מקצוע מורכבת ממכלול עבודות וכוללת שלושה פרוצדורות חשובות – ניקיון, אבחון ומניעה.

להזמין שירות אתם יכולים בחברת גאיה מיזוג אויר וחשמל. לטכנאים של החברה יש ניסיון רב בעבודה עם כל סוגי מזגנים. תתקשרו אלינו בטלפון 052-453-2613

חיבור יטאה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

מזגן אינוורטר

חלק גדול מן האנשים פשוט לא יכול לתפקד בחודשי הקיץ ללא מזגן דולק. הצורך הקיומי באוויר נעים גורם לכולנו להשתמש

קרא עוד »
מיזוג בית פרטי

עוברים דירה? הנה כמה פרטים שצריך לזכור מעבר לבית חדש הוא תמיד מרגש, אך הטיפול בנכס לפני המעבר יכול להיות

קרא עוד »
תשתיות מיזוג אוויר

תשתיות מיזוג אוויר נחוצות כדי להבטיח את פרמטרי המיקרו אקלים הנדרשים לפעולה נכונה של מערכות מיזוג אויר.. חברת גאיה מיזוג

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן