מה זה vrf?

אחד הדברים החשובים ביותר שאליהם צריך לשים לב בעת רכישת מזגן, הוא נושא צריכת החשמל. מזגן יכול להיות מוצלח ולמזג את החלל בצורה מעולה, אך אם הוא צורך מדי הרבה חשמל ההפעלה שלו פשוט לא תהיה משתלמת. זה חשוב מאוד כאשר מדובר על מזגן ביתי, וקריטי עוד יותר כאשר מדובר על מערכות מיזוג גדולות כמו אלה שמתקינים במקומות גדולים כמו מפעלים, מוסדות חינוך וכדומה. ולכן, הפתרון הטוב ביותר בכדי למזג את החלל בצורה חסכונית הוא רכישה של מזגן מסוג VRF – Variable refrigerant flow. מדובר על מערכת מיזוג עם "זרימת קירור משתנה" המאפשרת למזגן לשלוט בתפוקת החשמל שלו. חברת גאיה – מיזוג אוויר וחשמל מתמחה בפתרונות מיזוג מתקדמים ומתקינה מזגן VRF איכותיים לחברות ואנשים פרטיים.

 מזגן VRF – האם זה כדאי?

להתקנת מזגן VRF יש כמה וכמה יתרונות שכדאי להכיר, ובהם:

  • חיסכון בחשמל – כפי שכבר כתבנו, מדובר על מזגן ששולט בתפוקת החשמל מה שמאפשר חיסכון משמעותי בצריכת החשמל בעת ההפעלה שלו.
  • שליטה על כל יחידה בנפרד – בשונה ממזגנים אחרים, במזגן מסוג VRF ניתן לשלוט על כל יחידה בנפרד ולכוון אותה לעוצמה שונה, ואפילו על מצב חימום וקירור בו זמנית. ניתן גם להתקין מראש יחידות בעוצמה שונה עבור חללים בגדלים שונים.
  • עוצמת הקירור – בגלל השליטה של מזגני VRF בצריכת החשמל הם מסוגלים לעבוד בתפוקה גדולה הרבה יתור מאשר העוצמה הרשמית של אותו המזגן.
  • שקט – המזגן נחשב למזגן שקט שאינו מרעיש בזמן הפעולה שלו.

מי מתקין מזגני VRF?

כאשר מדובר על התקנת מזגנים, חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית בעלת ניסיון רב בתחום, אשר תעשה את העבודה בצורה מקצועית ותתקין את מערכת המיזוג כמו שצריך. חברת גאיה – מיזוג אוויר וחשמל מבצעת פרויקטים רבים בתחום מיזוג האוויר, ובין היתר מתקינה מזגנים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ. אז אם גם אתם צריכים מערכת מיזוג חסכונית ומתקדמת כמו מזגני VRF – אל תהססו, חייגו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר!

 

 

 

air-conditioner-hanging-wall-close-up

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

מזגן אינוורטר

חלק גדול מן האנשים פשוט לא יכול לתפקד בחודשי הקיץ ללא מזגן דולק. הצורך הקיומי באוויר נעים גורם לכולנו להשתמש

קרא עוד »
מזגן מיני מרכזי
התקנת מזגנים

התקנת מזגנים היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע וכישורים מסוימים. כמובן, הכל מצוין בהוראות ההפעלה נקודה אחר נקודה: מה, למה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן