קבלן מיזוג אוויר

קבלן מיזוג אוויר של חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל ממליץ על תחזוקת נאותה של מערכת מיזוג אויר שלכם כדי להבטיח תפעול ללא תקלות. חברת גאיה קיימת בשוק ישראלי יותר מעשור ואנשי מקצוע שלה בטוחים שתחזוקה של מערכת מיזוג אויר בצורה נכונה ומתמידה פותרת הרבה בעיות ומונעת הרבה תקלות. תחזוקה של מערכות מיזוג אויר חשובה גם לבריאות – מזגנים מלוכלכים מוציאים זרם אוויר עם אלמנטים שאינם בטוחים לבריאות האדם. זה יכול לעורר התקפי אסטמה, תגובות אלרגיות, מחלות עור וכו'.

 מניעת תקלות על יד תחזוקה נכונה – המלצות של קבלן מיזוג אויר ?

יצרני מזגנים, בעלי מקצוע מנוסים ואפילו מוכרי מערכות מיזוג מתריעים על הצורך בתחזוקה תקופתית של מזגנים. יש להתייחס להמלצות אלה ברצינות, שכן אמצעי מניעה כאלה מאפשרים למנוע בעיות רבות בהפעלת הציוד, לזהות תקלות קלות בזמן, ולמנוע תקלות חמורות יותר.

מומלץ לבצע תחזוקה פעמיים בשנה: לפני הפעלת המערכת באביב לצורך פעולת קירור ובעונת הסתיו, כאשר מתוכנן להשתמש במכשיר לחימום.

אתם יכולים לבצע חלק מעבודות המניעה הקשורות לניקוי חלקי מערכת מיזוג האוויר מבלי להיעזר להזמין קבלן מיזוג אויר. התדירות של ניקוי חייב להיות 3-4 פעמים בחודש. לשם כך תזדקקו לכלי ניקיון פשוטים: מברשת, מטלית רכה, מי סבון או חומרי ניקוי מיוחדים למזגנים בעלי אפקט חיטוי.

פעולה תקינה של ציוד היא לא רק הזדמנות להגדיל את חיי השירות שלו ולהימנע מתקלות פתאומיות. שקולו את כל הגורמים המצדיקים את הצורך בתחזוקה מונעת של המזגן שלכם.

 

יתרונות של תחזוקה מערכת מיזוג אויר תמידית:

  • תפעול יעיל של הציוד.
  • מניעת הופעת חיידקים פתוגניים, עובש, תצורות פטריות ואבק בגושי המערכת.
  • הפחתת עלויות התפעול.

עלות תחזוקה של מזגנים מחושבת על בסיס אישי, התלוי בגורמים שונים: סוג וקיבולת הציוד. למשל, תחזוקה של מזגנים תעשייתיים יקרה יותר מאשר תחזוקה של דגמים ביתיים.

עלות העבודה יכולה גם לעלות אם יחידות המערכת המפוצלת נמצאות במקומות שקשה להגיע אליהם או שצריך לקרוא למטפס תעשייתי. את העלות המדויקת של תחזוקה מקצועית בעירכם תוכלו לברר באמצעות פנייה לחברת גאיה בטלפון או להשאיר פרטים באתר.

פרויקט-אלון-תבור--scaled

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

תשתיות מיזוג אוויר

תשתיות מיזוג אוויר נחוצות כדי להבטיח את פרמטרי המיקרו אקלים הנדרשים לפעולה נכונה של מערכות מיזוג אויר.. חברת גאיה מיזוג

קרא עוד »
מזגן מיני מרכזי
התקנת מזגנים

התקנת מזגנים היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע וכישורים מסוימים. כמובן, הכל מצוין בהוראות ההפעלה נקודה אחר נקודה: מה, למה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן