איך בוחרים טכנאי מזגנים מוסמך?

הרכבת מזגנים

קשה מאוד לדמיין את החיים שלנו ללא המזגנים. בישראל חודשי הקיץ חמים ביותר וישנם חודשים רבים בשנה שפשוט קשה להסתדר בלי מזגן. כאשר מדובר על דירת מגורים, לא צריך להשקיע יותר מדי בכדי למזג אותה. פשוט מתקינים מזגן מרכזי או מזגנים בחדרים ונגמר הסיפור. אולם, כאשר מדובר על בית גדול במיוחד כמו וילה, או מקומות גדולים כמו חברות, מפעלים, בתי ספר וכד', הרכבת מזגנים בכל החדרים היא ממש לא משתלמת. הדרך הטובה ביותר למזג מקומות גדולים היא באמצעות התקנת מזגנים תעשייתיים אשר ממזגים את כל השטח עם צריכת חשמל נמוכה. חברת גאיה – מיזוג אוויר וחשמל מתמחה בפתרונות מיזוג אוויר למקומות גדולים, והיא מספקת מערכות מתקדמות וחסכוניות בהתאמה אישית.

 הרכבת מזגנים תעשייתיים – עד כמה זה מורכב?

כפי שאתם בטח מבינים, הרכבת מזגן תעשייתיי היא פרויקט גדול וסבוך יותר מאשר התקנה של מזגן קטן בבית. אולם, כאשר מתקינים את מערכת המיזוג עוד בשלב בניית המיזוג ניתן לבצע את ההתקנה במחיר זול הרבה יותר מאשר התקנה מאוחרת. בכל מקרה, השלב הראשון בתהליך הרכבת מזגנים תעשייתיים הוא הקמת צנרת שבה עוברים הנוזלים או גז הקירור אל החדרים שרוצים לקרר באמצעות המזגן. אפשר להשאיר את הצינורות גלויים או להחביא אותם באמצעות גבס. השלב השני הוא חיבור יחידות פנימיות לכל אורך המבנה, אשר אותם מחברים לאחר מכן ליחידות חיצוניות. התהליך יכול להמשך כמה ימים ואורכו תלוי בגודלה של המערכת ומורכבותה של ההתקנה.

אל מי פונים עבור הרכבת מזגנים?

בין אם מדובר על הרכבת מזגנים , חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית להתקנת מזגנים אשר מחזיקה בידע ובניסיון בכדי לבצע את ההתקנה בצורה המקצועית ביותר. חברת גאיה – מיזוג אוויר וחשמל עוסקת שנים רבות בתחום המיזוג, ומספקת פתרונות מיזוג אוויר מכל הסוגים עבור לקוחות עסקיים ופרטיים מכל רחבי הארץ. גאיה – מיזוג אוויר וחשמל חרטה על דגלה להעניק לכל לקוח שירות אישי ומקצועי, ולוודא שהוא יצא מרוצה. אז אם גם אתם צריכים מתקין מזגנים – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

 

מתקין מזגנים מומלץ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

מזגן אינוורטר

חלק גדול מן האנשים פשוט לא יכול לתפקד בחודשי הקיץ ללא מזגן דולק. הצורך הקיומי באוויר נעים גורם לכולנו להשתמש

קרא עוד »
מזגנים עיליים

כך תבחרו מזגנים עיליים יותר ויותר אנשים מבינים את משמעות היתרון הגדול של בחירת מזגנים עיליים לבית או למשרד. הנה

קרא עוד »
מיזוג בית פרטי

עוברים דירה? הנה כמה פרטים שצריך לזכור מעבר לבית חדש הוא תמיד מרגש, אך הטיפול בנכס לפני המעבר יכול להיות

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן