מערכת דירתית מיני VRF

איך בוחרים מערכת דירתית מיני VRF?

מזגני VRF הפכו ללהיט בקרב לא מעט בתים ודירות בישראל. נוכח ההצלחה, מתגלה כי קיימים לא מעט סוגי מערכות VRF – דבר המקשה על בחירת יחידת המיזוג הביתית. בכדי שתוכלו להתאים מערכת דירתית מיני VRF לבית, הנה כמה טיפים שסייעו לכם לעשות את הבחירה בצורה יעילה ובעיקר נכונה לטווח הרחוק.

טיפ מס' 1 איזה יצרן אתם בוחרים?

בכדי שלא לשגות, כאשר אתם בוחרים מערכת דירתית מיני VRF חשוב מאוד לבחור את היצרן, כמו כל מוצר אחר, כאן בחירת היצרן קריטית ביותר. שלא כמו במוצרים אחרים, כאן לא ניתן להגיד על יצרן אחד שהוא טוב מהאחר וזאת היות ומשווקי המזגנים מציעים היצע רחב במיוחד של המערכות לבית.

מה כדאי לעשות ואיך בוחרים נכון?

  • יש להיוועץ ולקבל חוות דעת מהמתקין שלכם ומאידך, לא פחות חשוב לקרוא אודות כל יצרן ויצרן של המערכות.
  • בין היתר חשוב שלא לפסוח על תקופת אחריות, צריכת חשמל של הדגמים הנבחרים ורק אז לעשות את הבחירה שלכם.
  • פנייה למשווק מוסמך הינה למעשה ערובה ואחריות מלאה לבחירתכם. יש לבחור ליווי מקצועי שיידע לבחור עבורכם יחידת מיזוג VRF אידיאלית ובו זמנית יהווה חלק מתהליך ההתקנה ואחריו.

טיפ מס' 2 בחירת המערכת על פי צרכים אישיים

כטיפ מס' 2 נציע לכם להתאים את המערכת לצרכים האישיים שלכם, אבל בו זמנית גם לצרכי הבית, מיקומו ושטחו. לאחר בדיקת השטח והצדקת ההתקנה, מגיע שלב בחירת סוג המערכת. איזה סוג תבחרו?
  • הסוג הראשון של מערכת ביתית VRF קשורה בהשבת חום ומאפשרת קירור וחימום של החדרים השונים. כלומר? אם יש לאנשים רצון לטמפרטורות שונות בבית, (לאחד קר ולשני חם) הנה אפשרות נהדרת להגיע לעמק השווה מבלי לפגוע בהעדפות אישיות.
  • האפשרות השנייה הינה על משאבת חום או קור והיא מאפשרת להגדיר הגדרה אחת בלבד. בבית בו תתקיים עדיפות אחידה לטמפרטורה (חום או קור) יהיה ניתן להתקין מערכת זו.
עומדים לפני החלטה בנוגע להתקנה של מערכת דירתית מיני VRF? מתלבטים במה לבחור? גאיה מיזוג אוויר וחשמל מזמינים אתכם לבקר באתר, או להשאיר את פרטיכם האישיים ואחד מאתנו ישמח לספק מענה נוסף.
20210829_144456

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

גלריה

עוד בנושא

מזגנים עיליים

כך תבחרו מזגנים עיליים יותר ויותר אנשים מבינים את משמעות היתרון הגדול של בחירת מזגנים עיליים לבית או למשרד. הנה לפניכם, מזגנים בעלי צריכת חשמל

קרא עוד »

מזגן אינוורטר

חלק גדול מן האנשים פשוט לא יכול לתפקד בחודשי הקיץ ללא מזגן דולק. הצורך הקיומי באוויר נעים גורם לכולנו להשתמש במזגן במשך שעות רבות, ובסופו

קרא עוד »
מזגן מיני מרכזי

התקנת מזגנים

התקנת מזגנים היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע וכישורים מסוימים. כמובן, הכל מצוין בהוראות ההפעלה נקודה אחר נקודה: מה, למה ובאיזה רצף יש צורך לעלות,

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן