מזגני אינוורטר

מזגן בטכנולוגיית אינוורטר

מזגן אינוורטר הינו מזגן הפועל בתפוקה רציפה, מתאים את עצמו לסביבה, יעיל, אנרגטי ובעיקר חוסך בחשמל. כמו כן, שלא כמו במזגן הרגיל, מזגני אינוורטר בעלי יכולת לשמר טמפרטורה אחידה במקום לאורך זמן ולעקוב בצורה חכמה אחר שינויי הטמפרטורה – כאמור, להגביר או להנמיך את המזגן בהתאמה נכונה.

בחירת מזגני אינוורטר

כולכם וודאי שמעתם את המושג אינוורטר מהמדיה והתקשורת, מה ההבדל בינו לבין מזגן רגיל? האם כדאי לכם לרכוש מזגן כזה? בכדי שתבצעו את הרכישה על הצד הטוב ביותר, גאיה מיזוג אוויר וחשמל מעניקים לכם את השאלות והתשובות שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר ויסייעו לכם לרכוש בצורה הנכונה ביותר.

מזה מזגן אינוורטר?

טכנולוגיית אינוורטר הינה טכנולוגיה בה למעשה ממירים זרם חילופין (AC) לזרם ישר (DC). המרה זו הינה הכרחית ביותר משום שהיא ממירה את רכיבי ההספק החשמלי של מערכת המיזוג, שולטת על תפוקת מזגן והתוצאה? תצרוכת חשמל נמוכה!

מזגן רגיל או אינוורטר?

שלא כמו מזגן רגיל, המדחס של אינוורטר מציג רציפות מהירה ומשתנה ובאפשרותו לשנות את פועלו על פי הצרכים האישיים שלכם. בין יתרונותיו של אינוורטר גם התאמת תפוקת החימום לקור או לחילופין התאמה אוטומטית לעומסי החום וקור הקיצוניים. מזגן אינוורטר יודע להתאים את עצמו לתפוקה גבוהה ולחילופין לשנות דרכיו גם לתפוקה קטנה בדומה למזגן רגיל.

חסרונותיו של מזגן רגיל

בטכנולוגית מיזוג רגילה מהירות/ תפוקת המזגן קבועה והמזגן פועל במלוא הכוח או שהוא מפסיק לפעול לחלוטין. המצב הנ"ל מייצר טמפרטורה לא אחידה ומעברים קיצוניים בין חום וקור. הדלקתו של המזגן כל פעם מחדש אף היא גורמת לבלאי גבוה במעבה, שואבת אנרגיה מרובה ומכאן צריכת חשמל. הצטרפו עוד היום לאנשים שבעיקר נהנים מאיכות חיים בלתי מתפשרת בזכות פתרונות מתקדמים של גאיה מיזוג אוויר וחשמל. גאיה מיזוג אוויר וחשמל מעניקים לכם את האפשרות להשיג התייעלות אנרגטית נכונה ובו זמנית ליהנות משירותים ברמה הגבוהה ביותר. מעוניינים במידע נוסף? בקרו באתר הבית שלנו וקראו אודות הבחירה הירוקה והאפקטיבית לבית או לסביבתכם האישית. זקוקים לייעוץ בר סמכא מהמקצוענים שלנו? השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם.
20200712_125331

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

גלריה

עוד בנושא

מזגנים עיליים

כך תבחרו מזגנים עיליים יותר ויותר אנשים מבינים את משמעות היתרון הגדול של בחירת מזגנים עיליים לבית או למשרד. הנה לפניכם, מזגנים בעלי צריכת חשמל

קרא עוד »

מיזוג אוויר במשרדים

בחירת המזגן המושלם למקום העבודה אנו שוהים במקום העבודה במשך שעות מרובות, ימים על גבי ימים, לכן אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לעובדים למקום

קרא עוד »

על מערכות שירות VRF

מהי מערכת VRF וכיצד היא פועלת? מערכת VRF היא טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ביותר הפועלת בצורה שונה מיחידות מיזוג קונבנציונליות. הרעיון התפעולי של המערכת סובב סביב

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן