שירות ואחזקה

בחברת גאיה מיזוג אויר וחשמל חרטנו על דגלנו שהשירות הוא בראש סדר העדיפויות שלנו, אנחנו מספיקים שירות למגזר העסקי והמגזר הפרטי.

לכל אחד מהמגזרים האלו רמת השירות גבוהה אבל השירות שונה ממוצר למוצר מלקוח ללקוח.

החלטנו להתאים את השירות שלנו לדפוס הלקוחות, כמובן שיש מקרי SOS שאין לנו פשרות ואנחנו מגיעים מיד ככול שניתן או מנסים לתת מענה ראשוני ותמיכה טלפונית.

השירות שלו מבוסס בראש על אחזקה שותפת של מערכות גדולות בביניים, במפעלים ואפילו ביחידות קטנות יותר ביתיות ודירות.

אחזקה ושירות לעסקים

  • מענה טלפוני 24/7.
  • בדיקת תקופתית.
  • ניקוי מאווררים.
  • ניקוי פילטרים.

אחזקה ושירות לפרטיים

  • מענה טלפוני 24/7.
  • בדיקת תקופתית
  • ניקוי מאווררים/פילטרים לפי קריאה.

פתרון תקלות

חלק ניכר מהשירות הינו פתרון תקלות במיוחד במצבי מזג אויר קיצוניים, מערכות לא אמורות להיות בעלות תקלות אלא אם כן לא היה אחזקה שוטפת תקינה של המערכת (ממש כמו טסט לרכב פעם בשנה) או מסיבות של חשמל. אנחנו נותנים את השירות היעיל והמהיר ביותר שאפשר בכדאי לא לגרום למערכות להיות מושבתות. אנחנו מגיעים למערכת, מאתרים את התקלה ומציעים את הפתרונות האופטימליים ביותר לתיקון התקלה.

תחזוקה שנתית

מערכות מורכבות במיוחד מערכות למפעלים דורשות תחזוקה שנתית עם מדבקה של תאריך הבדיקה האחרונה. כל המידע הזה יושב אצלנו במערכת ניהול תחזוקה שנתית ואנחנו יודעים באיזה תאריך בשנה צריך להגיע לכל מערכת ולתת לה את התחזוקה השנתית הראויה.

ללקוחות פרטיים בעלי מערכות מיזוג קטנות אנחנו מסבירים אלו פעולות הם צריכים לבצע ומתי.

שירותי התקנה, תחזוקה ותיקונים של מערכות מיזוג מצריכים מצד החברה המבצעת את העבודה, מקצועיות בלתי מתפשרת, ניסיון והיכרות עם מערכת המיזוג הפרטנית, וכמובן, אמינות גבוהה.

חברה מקצועית ומנוסה, תדע להתמודד עם כל בעיה אשר עלולה לצוץ במהלך ההתקנה, ולבצע התקנה מושלמת המותאמת למקום בו המערכת מותקנת.

אם גם אתם תרים אחר שירותי התקנה בלתי מתפשרים שכאלו, "גאיה – מיזוג אוויר וחשמל" מציעה שירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולכן, מהווה ככתובת הנכונה למטרה.

תליה וחיבור שלושה מעבים

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

גלריה

עוד בנושא

תשתיות מיזוג אוויר

תשתיות מיזוג אוויר נחוצות כדי להבטיח את פרמטרי המיקרו אקלים הנדרשים לפעולה נכונה של מערכות מיזוג אויר.. חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל שואפת תמיד להציע

קרא עוד »
מזגן מיני מרכזי

התקנת מזגנים

התקנת מזגנים היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע וכישורים מסוימים. כמובן, הכל מצוין בהוראות ההפעלה נקודה אחר נקודה: מה, למה ובאיזה רצף יש צורך לעלות,

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן