מיזוג אוויר תעשייתי

חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל מתמחה שנים בהתקנת מיזוג אוויר תעשייתי. טכנאים של החברה עברו הכשרה מיוחדת לצורך ביצוע עבודה זו. הביקוש להתקנת מיזוג אויר בתעשייה הוא ענק. הרבה אנשים עובדים במפעלים עם ציוד מייצר כמות גדולה של חום, שהייה בחדר ממוזג ללא קירור הופכת לסכנה בריאותית.

הייחודיות של מיזוג אויר תעשייתי

הייחודיות של מיזוג האוויר תעשייתי היא לא רק שלעתים קרובות הם שונים מאוד בגודל מהביתיים. זה קשור גם לנוכחות של ציוד נוסף. במפעלים, ציוד שעובד ללא הרף משחרר חום נוסף לאוויר, וכדי להחליפו בנקי וקריר יש צורך בעלויות אנרגיה גדולות.

תיאורטית, אפילו במתקן ייצור, ניתן ליצור מיקרו אקלים נוח באמצעות מזגנים ביתיים קונבנציונליים לבית פרטי. אבל במקרה זה, כדי לפתור בעיות אקלימיות, תצטרך הרבה מכשירים שאינם מיועדים לשטח גדול ואין להם את הכוח הדרוש. זה לפחות לא נוח ויקלקל מאוד את מראה של המבנה.

למזגנים תעשייתיים יש גם פונקציות נוספות: הם מאווררים, מטהרים ומרטיבים או מייבשים את האוויר בחדר. משתמשים בהן בקניונים, מחסנים, מפעלים, חנויות, מסעדות, בתי חולים.

מיזוג אויר תעשייתי עמיד יותר – סביר להניח שמכשירי חשמל ביתיים לא יצליחו להתמודד עם עומס כבד יותר מכמה שנים.

 

איפה משתמשים במיזוג אויר תעשייתי?

מערכות מיזוג תעשייתיות הן גמישות ונבדלות משמעותית מהביתיות. הצורך במערכות כאלה קיים במספר סוגי מבנים:

  • מפעלים ומחסנים,
  • אוניברסיטאות, בתי ספר, מרכזי חינוך;
  • מרכזים רפואיים, בתי חולים, מרפאות;
  • מעבדות;
  • בתי קפה ומסעדות;
  • חנויות גדולות, מרכזי קניות;
  • חדרי כושר, אצטדיונים מקורים;
  • אולמות קונצרטים ועוד.

כיצד לחסוך באוורור תעשייתי באמצעות מערכת מיזוג אוויר?

קודם כל, זכרו שאי אפשר לחסוך בתכנון או בהתקנה של אוורור ומיזוג אוויר – זה יכול להוביל לטעויות גסות בפעולה, שבהן הציוד לא יבצע את משימתו. מה שאומר שתצטרכו לעשות הכל מחדש.

אבל אפשר לחסוך בשימוש באנרגיה שהוצאה – למשל, אם תתקינו קירור VRF, תוכלו לצמצם את השימוש בחשמל.

בנוסף, ניתן להשתמש במחליף חום – זהו מכשיר בתוך האוורור המשתמש באוויר מחומם, מטהר ומקרר אותו ומפיץ אותו שוב בחדר.

להתקנות מיזוג אויר תעשייתי ,צרו קשר עם חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל.

מזגנים תעשייתיים

מזגנים תעשייתיים

המצאת המזגן ללא ספק קידמה את העולם והפכה אותו למקום שנעים יותר לחיות בו. הרבה פעמים צעירים מנסים לדמיין כיצד היו נראים החיים שלהם ללא מזגן, ורק אז הם מבינים עד כמה מדובר על המצאה חשובה. חוץ מהעובדה שהמזגן מסייע לנו לצלוח את הקיץ בשלום, יש לו גם תפקידים חשובים בתעשייה. מזגנים תעשייתיים מאפשרים לשמור על ציוד יקר בטמפרטורה הרצויה, ולדאוג שהוא לא יתקלקל. זה יכול להיות מכשיר תעשייתי שמתחמם במהלך העבודה וצריך לשמור עליו שלא ייהרס, וזה יכול להיות גם מקומות שבהם שומרים אוכל רגיש כמו בשר ודגים שצריך לשמור בו על טמפרטורה נמוכה. חברת גאיה – מיזוג אוויר וחשמל הינה חברה מובילה בתחום מיזוג האוויר והיא מספקת פתרונות מיזוג עבור לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ.

 מזגנים תעשייתיים – למה צריך אותם בכלל?

אז הבנו שישנם מקומות שבהם משתמשים עם המזגנים עבור שימוש שאינו לצרכי נוחות, עם זאת – למה אי אפשר להסתפק עם מזגנים רגילים בשביל לבצע את הקירור? התשובה לכך היא שמזגנים תעשייתיים מיוצרים בכוונה תחילה בכדי לאפשר קירור מתמיד לאורך זמן בצורה חסכונית, מתוך הנחה שהם אמורים לעבוד במשך רוב ואולי אפילו כל שעות היממה. ועל כן, כאשר אנחנו באים לבחור מזגנים תעשייתיים עבור העסק שלנו, אחד הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם הוא שמדובר על מזגן חסכוני בחשמל, כזה שנוכל להפעיל אותו למשך כל שעות היממה מבלי לספוג עלויות חשמל מטורפות.

מי מתקין מזגנים תעשייתיים?

מזגנים תעשייתיים רוכשים אצל חברות המתמחות בפתרונות מיזוג אוויר מתקדמים. אמנם, כדאי מאוד לרכוש את המזגן דווקא במקום מקצועי המתמחה בפתרונות מיזוג תעשייתיים, אשר יידע לספק לכם את המזגן המתאים ביותר לצרכים שלכם, ויתקין אותו בצורה מקצועית בהתאם לתנאי החדר ובצורה שתגרום לחיסכון בצריכת החשמל. חברת גאיה – מיזוג אוויר וחשמל הינה חברה וותיקה ומובילה בתחום פתרונות המיזוג, והיא מבצעת התקנת מזגנים תעשייתיים על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום. אז אל תהססו! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

מיזוג אוויר תעשייתי

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

מיזוג בית פרטי

עוברים דירה? הנה כמה פרטים שצריך לזכור מעבר לבית חדש הוא תמיד מרגש, אך הטיפול בנכס לפני המעבר יכול להיות

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן